biżuteria koralikowa

wtorek, 28 kwietnia 2015

Wspomnień czar ....

Dziś ktoś zamówił u mnie pamiętnik dla 9-letniego chłopca.
Pamiętacie jeszcze pamiętniki do których wpisywali się znajomi, koledzy i koleżanki z klasy ?
Ja swój pamiętnik z dzieciństwa mam schowany i dziś przy okazji tego zamówienia wydobyłam go z dna szuflady, przeczytałam i aż łezka zakręciła mi się w oku eh...................
Wspomnienia galopowały w mojej głowie, usiłowałam sobie przypomnieć twarze osób które się wpisały do mojego pamiętnika. Niestety nie mogłam sobie co niektórych przypomnieć :(
Natomiast wierszyki czytane po kilkudziesięciu latach po prostu mnie rozczuliły.
Cieszę się, że tradycyjne pamiętniki w dobie komputerów jeszcze funkcjonują z pewnością będą wspaniałą pamiątką dla posiadacza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz