biżuteria koralikowa

czwartek, 14 stycznia 2016

Rozdawajka

Rozdawajka trwa w najlepsze :)
Z prawdziwą przyjemnością daję w prezencie moim klientom nowe umowy z okazji Nowego Roku, oraz załączniki do nich z okazji 10 lecia istnienia mojej Firmy.
Gdy wręczałam pierwsze cztery usiłowałam się tłumaczyć pomimo tego, że wiedziałam, iż nie wolno mi tego robić. Później jednak potrenowałam i skończyło się.
Teraz wyklepuję formułkę, którą recytuję niczym wierszyk i okazało się, że jest znacznie łatwiej.
Do tej pory wydałam 16 umów i NIKT nie odmówił podpisania, a nawet jeśli ktokolwiek odmówi to jego strata.
Potrzeba mi było 10 lat i rozmowy z pewną bardzo mądrą, pewną siebie i doskonale wiedzącą czego chce młodą Kobietą, żeby dojść do pewnych wniosków.
Dziękuję Ci Młoda Kobietko :)
Następną innowacją wprowadzoną będą godziny otwarcia :)
A potem się zobaczy...........

2 komentarze:

  1. Czasem potrzebny jest Ktoś, patrzący z boku, a wtedy wiek nie jest ważny. Owocnych zmian:)

    OdpowiedzUsuń