biżuteria koralikowa

niedziela, 18 października 2015

Nie ma to jak się dogadać :(

Dzisiejsza rozmowa z Panem Mężem :
Mąż - co byś powiedziała gdybyśmy przeznaczyli pieniądze które mamy wydać na świąteczne 
          prezenty dla kogoś biednego
Ja      nie zgadzam się bo już mam prezenty, mogłeś powiedzieć wcześniej, a zresztą zrobimy
          Szlachetną Paczkę
Mąż   no chyba mi nie powiesz, że kupiłaś G. wiertarkę ....
Ja       hmmm no nie, a właściwie to wiertarkę chciała S.
Mąż   nie, nie S chciała bieliznę coś słyszałem, że ma być erotyczna
Ja       Jesoooooo to ja chciałam bieliznę
Milczenie..................
Rozmowa toczyła się u mojej Pani Matki w trakcie gry w karty i nagle.......... moja Mama,
A po  co Ci erotyczna bielizna ?????????????  Nie za stara jesteś ??????????
Znaki zapytania miała nawet w oczach, a właściwie to była jednym wielkim pytajnikiem.
Koniec dialogu o prezentach ręce mi opadły i coś jeszcze:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz