biżuteria koralikowa

środa, 6 lipca 2016

Bezsilność

No właśnie zapomniałam  zapłacić w terminie przedłużenia podpisu elektronicznego.
Zadzwoniłam do Firmy, gdzie powiedziano mi, że muszę kupić nowy podpis, bo poprzedniego
już nie mogę odnowić. OK gapiostwo kosztuje, kupiłam nowy podpis, zapłaciłam, po czym kurier
przywiózł nową kartę i co ??? Okazało się że Pan się pomylił i przysłał mi coś co u mnie nie
zadziała. Po moim telefonie z reklamacją dostałam maila, że mam się udać do filii Firmy w Katowicach (Firma ma swoją siedzibę w Szczecinie) tam już wszystko wiedzą i wymienią mi ustrojstwo na prawidłowe. Dziś tam pojechałam i okazało się, ze nikt nic nie wie !!!!
Jak już Pani uzgodniła z centralą co powinna zrobić to okazało się, że padł system komputerowy -
(w Firmie komputerowej) i po prawie dwóch godzinach  rozłożyła ręce i powiedziała, że nie jest w stanie mi pomóc, więc nic nie załatwiłam.
Zbliża się 10 lipca czas ZUS-ów, a ja zostałam beż podpisu bo przecież to wszystko należy jeszcze
zarejestrować, odesłać umowę do Szczecina i dopiero wtedy będę mogła korzystać z dobrodziejstwa jakim jest podpis elektroniczny.

Zaznaczam, że wszystko powinno się załatwić internetowo i nie powinno to trwać dłużej niż 1 tydzień, ale przy moim szczęściu nie zmieszczę się w 2 tygodniach.
Dobra zmiana i jeszcze lepsza obsługa monopolisty:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz