biżuteria koralikowa

środa, 27 maja 2015

Dzień Matki

Wczoraj był Dzień Matki zaraz po skończonych zabiegach pojechałam do mojej Mamy złożyłam życzenia, dałam prezent i zabrałam ją  do restauracji. Spędziłyśmy razem niewiele czasu ale radość jaką mi okazała była dla mnie bezcenna. Nigdy nie zastanawiałam się jakie to ważne okazać komuś miłość, zainteresowanie, pochylić się nad jego problemami.  Wczoraj przyglądałam się swojej mamie drobnej staruszce i zrozumiałam jaka Ona jest dla mnie ważna i chciałabym nadrobić czas i więcej oraz częściej z Nią bywać ale niestety nic nadrobić się nie da jedynie mogę teraz u schyłku jej życia coś zmienić.Jechałam do domu a łzy same leciały......
Z autopsji wiem teraz będąc już dorosłą kobietą co oznacza czekanie i jaką radość daje spotkanie z bliskimi....
Znowu się rozkleiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz