biżuteria koralikowa

piątek, 31 lipca 2015

Upiekło mi się :)

a właściwie to ja upiekłam granolę według własnego "widzi mi się" :)
Podstawowe składniki to płatki (u mnie z 5 zbóż mieszanka zakupiona w sklepie ze zdrową żywnością) następnie miód i odrobina oleju ( u mnie arachidowy) a później to już istna wariacja.
Zawsze robię inną granolę, ponieważ dodaję co mam aktualnie w domu.
W dzisiejszej są orzechy arachidowe, włoskie, laskowe, nerkowce, migdały, słonecznik, sezam, rodzynki i żurawina. Oczywiście kompozycja może być dowolna w zależności od upodobania.
Jeść można na śniadanie ale również jako przekąskę z jogurtem naturalnym na przykład.
Myślę że zarówno skład jak i wykorzystanie uzależnione jest od wyobraźni.
A tak wygląda moja upieczona granola :)
SMACZNEGO !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz