biżuteria koralikowa

sobota, 6 sierpnia 2016

Windows 10

Windows 10 ciekawe po co ??? komu przeszkadzał Windows XP ???
Jeszcze nie naumiałam się ściągać zdjęć w programie Windows 10, więc dziś skorzystałam
z pomocy zaprzyjaźnionego Pana Informatyka i będzie wpis hurtowy z kilku dni.
Tydzień temu moja Pani Matka zaprosiła nas do restauracji gdzie świętowała ukończenie
84 roku życia. Było superowo chociaż nie byliśmy w komplecie to i tak bawiliśmy się świetnie.
Pani Mama przed wyjściem do restauracji.
Muszę przyznać, że na swoje 84 lata wygląda dosyć młodo i mam nadzieję, że odziedziczę po niej geny.
Restauracja w której byliśmy znajduje się w Paprocanach. Urzekło mnie piękno wnętrz, stroje śląskie kelnerek i pyszne jedzenie.
Rodzinka z namaszczeniem wybiera z karty posiłki
Wszyscy skupieni, ale wszystko brzmiało tak smakowicie, że trudno było się zdecydować.

Po obfitym posiłku papierosek to podstawa :) Mama oburzona, że zawsze zrobię jej zdjęcie z papieroskiem, a przecież swoje lata ma i wolno jej palić, co nie ?!
Odwózka wszystkich do domu i tak zakończyła nam się sobota (niech żałują Ci którzy nie byli)

Następnego dnia powitało mnie piękne niebo nad Zarzeczem
Leniwa niedziela, a od poniedziałku trzeba było zabrać się do uczciwej i wydajnej pracy.
Po pracy czyli popołudniami powstawał Hipolit :)
I tak to się toczyło, aż zbuntował się Czesiu i powiedział basta !!!
Teraz albo mizianie, albo koniec roboty :)
No i cóż było robić troszkę się pomiziało, Czesio zasnął jak widać i tak był koniec roboty :)
Przecież kotków się nie budzi !!
Tak mi minął tydzień.
Może w końcu naumiem się Windowsa 10 i nie będę musiała za każdym razem
prosić o pomoc Pana Informatyka - zaprzyjaźnionego zresztą.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz