biżuteria koralikowa

piątek, 7 kwietnia 2017

Czas

Czas płynie nie ubłaganie, a ja ciągle narzekam na jego brak.
Ciągle gdzieś biegam, a to terapia, a to warsztaty, do mamy każdego dnia,
no i oczywiście praca która pochłania większość mojego czasu.
Brakuje mi sił nie potrafię odpoczywać, chodzę spać godz 24 wstaję 7 rano
i nie ma zmiłuj się. Najgorsze jest to, że nie mam czasu na swoje pasje, coś
tam czasem zrobię, ale nie jest to satysfakcjonujące.
Może nowo nabyta książka "Pani swojego czasu" pozwoli mi na lepsze
planowanie zajęć, może jestem zbyt chaotyczna ? No nie wiem sama.
Nie jest to żadne użalanie się nad sobą, tylko stwierdzenie faktu, że jestem
coraz bardziej zmęczona. Zastanawiam się po co to wszystko robię, skoro
okazuje się, że i tak jestem niegodna zaufania, nie można na mnie liczyć etc...
Otóż robię to dla samej siebie i w doopie mam co ktoś o mnie myśli.
Mówiąc Ktoś mam na myśli najbliższe mi osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz