biżuteria koralikowa

piątek, 7 sierpnia 2015

Upalnie .........

Upał doskwiera wszystkim.
W Katowicach na rynku ustawiono kurtynę wodną, która sprawia wielką frajdę zarówno dorosłym jak i dzieciom.
Można się ochłodzić....
Upał jest wszechobecny więc ludzie gorączkowo wykupują wakacje Last Minute, jeśli nie ma to może chociaż weekend nad bajorkiem jakimkolwiek . No nie bajorka też już nie ma ?
Jesoooooo myśli galopują i kombinują co tu wymyślić żeby sobie umilić nadchodzący czas i ja też kombinowałam :)
I co ???????????? wymyśliłam a jak :)
Pobiegłam kurcgalopkiem jak mawiała św. pamięci Chmielewska do pobliskiej księgarni, wchodzę i oczom własnym nie wierzę jest moja jedyna, wymarzona, wyśniona pozycjunia.
Kupiłam i teraz zasiądę z kawą i moją wymarzoną i..........i już nie muszę się martwić czym będę zajmować się weekendowo !!!.
A teraz uwaga podzielę się z Wami moją zdobyczą, ale bardzo proszę nie biegnijcie od razu do księgarni :)
Ta dam i piękny weekend mam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cholera....
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz